[linux-baslangic] Re: VMware Hakkinda..

From: Timucin Kizilay (tim@ideefixe.com)
Date: Fri 20 Dec 2002 - 22:21:08 EET

Pardon, ben tersini anlamışım kusura bakma.
Yakn zamanda RH8 içinden windows çalıştırmayı deneyeceğim. O zaman başarılı
olursam buraya yazarım.
vmWare dokumanlarında sanal makinaların bir host sistemden diğerine
taşınabilir oldugu yazıyordu. Yani rh8 içinde vmware tam olarak
kurulabildiyse sanal makinanın da düzgünçe çalışması lazım, ilk önce sanal
makinayı oluşturup o sistemin içinden normal bir makinayı yükler gibi
kurulum CD'sinden boot ettirerek başlayınca olması lazım. windows 2000'i
sanal makinaya yüklerken sorun çıkmadı.