[linux-baslangic] =?iso-8859-1?Q?Re: Re: =DDlk Sorular?=

From: snake white (snake@linuxmail.org)
Date: Wed 21 Aug 2002 - 23:22:43 EEST

merhaba sanirim hemen hemen hepimizde linux de windows da kullandigimiz prog lari neden kullanamioruz gibi bir yakinma vardir. eger makineniz fena degilse yane P3 filan ise VMWARE adli prog i tavsiye ederim hepinize. gerci lisans isteyen bir prog ama lisans inin bir caresine bakabiliyorsaniz bakarsaniz bakamaz iseniz ben yardimci olurum. benim disk de RedHat ve Win98 bulunuyor. bu vmware denen prog sayesinde virtual machine olarak linux deyken bu prog i calistirdiginizda acilan prog ile sanki makineniz yeniden aciliyor gibi bios u ve islemciyi hersei yeniden gorup dos ortamindan baslayarak acilmaya basliyor ve bildiginiz linux xwindow nda bir prog mis gibi windows u acabiliyorsunuz. tabi eger isterseniz bunu tam tersi olarak windows da diskinizdeki linux u acmak gibi de kullanabilirsiniz.
ben bu sekilde linux de iken sanal pc olarak actigim windows umda oyun bile oynadim:) tabe oynadigim oyunlar emulatorlu oyunlardi. yane fifa veya max payne turu oyunlar deildi. suan tatildeyim kendi makineme dondugumde screenshotlardan bir tane gonderirim sizede hoscakalin kolay gelsin.