[linux-baslangic] =?iso-8859-1?Q?Re: Re: =DDlk Sorular?=

From: snake white (snake@linuxmail.org)
Date: Thu 22 Aug 2002 - 05:01:46 EEST

merhaba

www.frontsite.com.tr/muratkoc/gokmen/winex.html

bu adresteki yaziyi okudum evet guzel gercekten de. ancak benim bahsettigim vmware de ondan biraz daha farkli olarak mesela fstab dosyasini duzenleyerek gorebildigin fat32 alanina linux den bir dosya kopyaladiginda aninda windows tarafinda da onu gorebilme imkanin var. cunku sadece wine gibi prog i acip linux de kullanmani saglamanin yaninda apayri bir pc gibi acior windows u. yane bildigin bilgisayarim ve icinde C si D si oluor:) haliyle de fstab i duzenliip c yada d ye yaptigin kopyalamalari windows un disk yuzeyinde goruorsun vmware de. neyse bunuda belirtiyim dedim ben. yani biraz farkli olaylar gibi geldi bana ikisi.
hoscakalin. kolay gelsin