[linux-baslangic] Re: Telnet Takip programi

From: Volkan YILDIRIM (volkan@apb.com.tr)
Date: Thu 15 Aug 2002 - 09:02:53 EEST

evet eger kullanici kabugu /bin/bash ise .bash_history 'den
sisteme girdigi komutlari takip edebilirsiniz.

ama burda guzel bir programciktan daha bahsetmekte fayda var normalde
telnet islemleri icin server tarafinda in.telnetd calisir. eger bunu
in.telnetsnoopd ile degistirirseniz.... -in.telnetsnoopd freshmeat.net te
falan vardir sanirim yeni linux surumlerinde gelmiyor ama slackware 3.x
surumlerinde kesin vardi- ....'ttysnoop' komutu ile kullanicinin butun
hareketlerini (ekranini demek istiyorum ) gorebilirsiniz. tabi ayni anda
sizinde sistem basinda olmaniz gerekiyor.

inanilmaz keyifli birsey,

--
Volkan
YILDIRIM