[linux-baslangic] xmm ve memory hk.

From: silhouette@softhome.net
Date: Thu 15 Aug 2002 - 10:51:52 EEST

merhabalar,

    ben linux'a yaklasik 5 sene once ilgi duymaya basladim ama daha yeni
kurmak ve kullanmaya calismak nasip oldu. :) gelecek linux 1.1 kurdum linux
acilinca ses kartini taniyor ve acilis sinyali caliyor ancak mp3 dinlemek
icin xmm'i actigimda bu device baska bir uygulama tarafindan kullaniliyor
diye bir uyari veriyor bunu nasil engelleyebilirim yardimci olursaniz
sevinirim.
    ayrica makinemde 128 mb ram bulunmakta ve 250 mb swap alani ayirdim daha
sonra memory bilgisine baktigimda ram'in %97'sinin kullanildigini gordum bu
normalmi yoksa cok fazla servis mi calisiyor eger fazla servis ise nasil
durdurabilirim.

yardimlariniz icin simdiden tesekkurler.

C.Mert