[linux-baslangic] Re: Sylpheed Türkçe karakter

From: Fatih Demir (Fatih@Gamebox.net)
Date: Fri 16 Aug 2002 - 21:32:33 EEST

Selam,

Haklisiniz ; Sanirim yeniden Kmail'e geçmek daha dogru olacaktir.

Benim sistemimde, Kde'deki (2.2.2) uygulamarda türkçe karakter görebiliyor/yazabiliyor iken, Gnome'de (1.4) ayni Türkçe destegi malesef göremiyorum. Ee zaten bende Kde altindan, Gnome uygulamalarini calistirdigimda (mesela xchat ve Sylpheed vs..) türkçe karakter destegi alamiyorum fazla.
Sanirim sorun Sylhpeed'de degil, benim gnome türkçe ayarlarinda.

[ Buda sylpheed altindan atdigim son mail :) ]

Ilgi ve yardimlar için tesekkürler.
Iyi Calismalar.