[etkinlik-cg] Re: $enlik ve gonulluler

---------

From: Murat ALKAN (oceanrat@linuxmultimedia.org)
Date: Sun 25 May 2003 - 05:17:37 EDT

    On Sun, 25 Jan 2004 02:10:10 +0200, Didem Kamoy <dkamoy@fisek.com.tr>
    wrote:

    > Merhaba,

    Merhaba

> [...]
    > tabir-i caizse "yangin sondurme" ekibindeler sagolsunlar. Dilegimiz odur
    > ki bu ekibi mumkun oldugunca geni$letelim ve ulkemize yayalim. Her yerde
    > etkinliklerimiz olsun, her yerdeki etkinliklerimizde penguenler birlik
    > olsun. Bu baglamda, Akademik Bili$im bunyesinde linux internet kafe
    > kuracak olan Trabzon penguenlerine de selam :)
    >
    > $enlik ile ilgili her turlu soru, oneri ve ele$tirilerinizi bekliyoruz.
    > Web sitemiz de onumuzdeki hafta hayata gececek in$allah ve sanirim ondan
    > sonra sizlerden cok daha fazla oneri alacagiz.

    Öneriler hmm.... Seminer saatleri biraz daha ayrı olabilir mi..
    Yani anlatmak istediğim şu: Ben hem Crossover hem de Gimp seminerlerine
    girmek
    istiyorum örneğin... ama ikiside aynı saate farklı salonlarda...

    > Bu arada gonullu olan arkada$larimizi not ediyoruz.

    Beni de yazın! :)

    > Kendileriyle en kisa zamanda daha ayrintili bilgi icin baglantiya
    > gececegiz. $enlik icin cali$malar cok ce$itli ve zamana yayilarak
    > yapildiginda daha etkin oluyor. Bu yuzden, gonullulerimizden $enlikten
    > 1-2 ay once, belki de 1 hafta once ya da $enlik sirasinda yardim
    > etmelerini isteyebiliriz. Bu yuzden corbada tuzu bulunmasini isteyen tum
    > arkada$larim lutfen bize yazin.

    Yapabileceklerim:
    * İnternet kafe olacak mı bilmem ama olursa o bilgisyarlarda linux
    kurulum ve kullanımında yardımcı olabilirim...
    * İsteğinize göre bir program yazabilirim.. ( QT GUI )
    * Aklınıza geldikçe sorun ben yapabilirsem söylerim :)

    > Ornegin $enlik afi$lerimizi, brandalarimizi kurumunuz ya da yazsinlar.
    > okulunuzda veya $ehrinizde ce$itli yerlere asmaniz bizim icin cok buyuk
    > miktarda tuz olacaktir. ;)

    Hmmmm kahrolası bir lisede linux ne kadar biliniyordur ki ?
    Ama afiş alabilirsem buarda bir kaç internet kafaye astırabilirm.

    > Her yil muthi$ bir gonullu organizasyonu ile ortaya cikan $enligimiz
    > icin haydi $imdi butun eller havayaaa... :))
    >
    > Didem

    Hoşçakal
    Murat "ocean"