[etkinlik-cg] Re: $enlik ve gonulluler

---------

From: Afsin Taskiran (afsin@www.taskiran.org)
Date: Sun 25 Jan 2004 - 03:02:58 EST

    On Sun, 25 Jan 2004 02:10:10 +0200, Didem Kamoy wrote
    > Merhaba,
    Merhaba;

    > $enlik ile ilgili her turlu soru, oneri ve ele$tirilerinizi
    > bekliyoruz. Web sitemiz de onumuzdeki hafta hayata gececek in$allah
    > ve sanirim ondan sonra sizlerden cok daha fazla oneri alacagiz.

    Benim onerilerim var.1. senlikte unilerde akademik kuruluslarda temsilci ilan
    edip web sitesimizde yayinlamistik.Bu gibi bir calismanin senligi duyurmak ve
    katilimi artirmak acisindan cok yararli olacagini dusunuyorum
    2. si de mutlaka senlik afislerinin basilip 2-3 hafta oncesinden
    universitelerdeki ya da okullardaki bu temsilcilere gonderilmesi gerekir.Bu
    konuda bir calismanin yapildigini hissediyorum fakat kesin bir aciklama
    yapilmadi.Bunlarin eksikligini 2.senlikte hissettigimizi dusunuyorum
    3.su web sitesine senlik banner lari yerlestirilmeli ve destekleyen sitelere
    adresimizde yer verilmelidir.
    Tum bunlar organizasyonun ve senligin amacina ulasmasi icin
    gereklidir.Listenin uzamasi goruntu kalabalikligini dii basarimizi
    gosterecektir.

> [...]
    > kisa zamanda daha ayrintili bilgi icin baglantiya gececegiz. $enlik
    > icin cali$malar cok ce$itli ve zamana yayilarak yapildiginda daha
    > etkin oluyor. Bu yuzden, gonullulerimizden $enlikten 1-2 ay once,
    > belki de 1 hafta once ya da $enlik sirasinda yardim etmelerini
    > isteyebiliriz. Bu yuzden corbada tuzu bulunmasini isteyen tum
    > arkada$larim lutfen bize yazsinlar. Ornegin $enlik afi$lerimizi,
    > brandalarimizi kurumunuz ya da okulunuzda veya $ehrinizde ce$itli
    > yerlere asmaniz bizim icin cok buyuk miktarda tuz olacaktir. ;)

    Her kosulda hazirim :)

    > Her yil muthi$ bir gonullu organizasyonu ile ortaya cikan $enligimiz
    > icin haydi $imdi butun eller havayaaa... :))
    >
    > Didem
    >
    > --
    > FISEK ENSTITUSU - http://www.fisek.com.tr
    > Ankara : (0312) 3857026 - 4197811