[etkinlik-cg] Re: $enlik ve gonulluler

---------

From: Umit Bozkir (bozkiru@itu.edu.tr)
Date: Sun 25 Jan 2004 - 09:55:52 EST

     Su andan senlige kadar olan zaman diliminde elimden geleni yaparim.Ancak
    hemen belirteyimki,afis asacak,dagitacak yerim olmadigi icin afis isiyle
    ilgilenemem.Ankara ya senlik vesilesiyle ilk defa gelecegim ve de
    senlik suresince kalmak istiyorum,bu ve benzeri durumlar icin calisma
    grubunun bir calismasi veya dusuncesi var mi?En azindan penguenleri
    yonlendirmeyi dusunur mu?Benim durumumdaki insanlar en gec hangi gun
    Ankara'da olmalilar mesela?
                                                       umit bozkir
     Not:Afis asamam belki ama kiskirtmalarla,propagandayla,sozlu duyurularla
    destek olmaya calisirim:)