[etkinlik-cg] Re: Senlik Oyun Turnuvasi

---------

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Mon 24 Mar 2003 - 11:14:37 EST

> neverwinter nights a ne dersin?? özel modüllerle turnuva modu gibi bi
> olayı var :))oynamadım ama hoş bişiiye benzio, grup olarak oynanıyo
> orası var bide... team arena gibi yani :)
>
> saydıklarından armagetron, ut2003 (uygun makine bulunabilirse tabii
> olmazsa quake3), tuxracer, parsec ve frozen bubble oyunlarını herkes
> zevkle oynar... aslında galactic civilizations oyununu sayıcaktım ama
> rts olduğu için çooooooooooook uzun sürme gibi bir eksisi var :)

  Malesef zaman problemimiz oldugu icin kisa surede halledilebilecek
oyunlar icin ugrasiyoruz. Yoksa listemde Starcraft bile vardi :)

  Neverwinternights in turnuva modunu denemedim bir bakalim ne durumda.
Tabi linux clienti da yeni yeni ayaga kalkti, turnuva zamani kararli
calismasi cok onemli. Sonra "linux kitlendi" olmamali.

  Bu arada yolladigim ss de cok guzel :) Adamlar resmen linux camiasina
kendilerini affettirmeye calisiyor azimle.

  Onur Kucuk