[etkinlik-cg] Re: Senlik icin bir soru..

---------

From: A. OGUZHAN BASAR (ahmet@oguzhanbasar.com)
Date: Sat 26 Apr 2003 - 08:28:06 EDT

Tripodumu da alıp rahatça gelebilirim o zaman.
Teşekkürler.
İyi çalışmalar.

Oğuzhan

Virus taramasi Vexira AV programi kullanilarak Is Net tarafindan yapilmistir.
This e-mail is checked by Is Net against all known types of viruses using Vexira AV.
Is Net'in en ucuz saatlik kullanim paketi Teneffus.Net'i ve en ucuz sinirsiz erisim paketi Taksitli Ekonet'i duymus muydunuz?
http://www.isnet.net.tr/teneffusnet/
http://www.isnet.net.tr/taksitliekonet/