[etkinlik-cg] Re: Senlik icin bir soru..

---------

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Sat 26 Apr 2003 - 07:29:40 EDT

Merhaba,

Sat, 26 Apr 2003 14:03:27 +0300 tarihinde "A. OGUZHAN BASAR"
<ahmet@oguzhanbasar.com> soyle yazdi:

AOB> Senlikte.. senlik alanI/seminerlerde video cekim yapmak serbestmi?
AOB> Seminerler bir kac saat icinde olup bitiyor.. Kendimce onemli bazI
AOB> seminerleri el kameram ile goruntu kaydetmek ve genis zamanda
AOB> kaydettigim goruntulerden faydalanmak istiyorum. Buna musade varmi
AOB> acaba?
Herkesle paylastiginiz surece kesinlikle var, hatta tesvik ediliyor :-)

Su ana kadar bir video kamera var elimiizde (gecen seneki gibi), ortalikta
dolanacak ama cekebilecegi goruntu sayisi sinirli.

Ne kadar fazla goruntu o kadar iyi!

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694