[etkinlik-cg] Re: Senlik icin bir soru..

---------

From: Didem Kamoy (dkamoy@fisek.com.tr)
Date: Sat 26 Apr 2003 - 08:09:20 EDT

Merhaba,

Saturday, April 26, 2003, 3:00:48 PM, you wrote:

BO> Gecen sene de istemisim ama bir suru yetersizlikten yapamamistik.
BO> etkinlik-yk icinde degilim, dolayisiyla senlik icin ayrilabilmis bir butce
BO> var mi bilmiyorum.

BO> Ama seminrlerin tamaminin videoya keydedilmesi, ne guzel olurdu.
Haftaici 3, haftasonu 6 salon var. Bu da haftasonu 6 kamera demek
oluyor. Toplam 115 saatlik cekim gerekiyor (saatlere riayet edildigini
farzediyorum). 1 saatlik kasetleri tanesi 10 milyon TL.dan alsak, bu
durumda 1.150.000.000 TL'lik gider olur sadece emegi saymazsak. Bunlar
divx formatina cevrilirse 40.5 GB yer tutacaklar.

6 tane tripod'lu ve kamerali (senligi tamamen kacirmaya ve cekim
yapmaya kendini adayacak) kameraman lazim. Bunlari bulabiliyorsak
ondan sonra butce ara$tiralim bence.

Didem,

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694