[etkinlik-cg] Re: paralel linux ve ozgur yazilim senlikleri

---------

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Thu 24 Apr 2003 - 11:59:05 EDT

Merhaba,

Thu, 24 Apr 2003 18:04:22 -0700 tarihinde Olgun Karademirci
<okdemirci@gmx.net> soyle yazdi:

OK> En azindan gecen yilki dagitilan LKD yi tanitici kagitlardan
OK> basilacaksa veya buna benzer calismalar varsa bizde onlari
OK> buradakilere dagitiriz diye dusunmustum, Bunun disinda yapacagimiz bu
OK> calismanin boyle bir tepki alacagini dusunmemistim, eger sakincasi
OK> yoksa biz bu etkinligi yapmayi planliyoruz, ve nasil yapacagimizi
OK> umarim anlatabilmisimdir.
Bunu bir "tepki" olarak algilamayin lutfen.

Birkac farkli yerde ayni anda senlik yapma fikri daha once cokca
tartisildigi ve ileriki tarihlere ertelendigi icin boyle "hazir" geldi
insanlarin cevaplari.

Gecen seneki tanitici kagitlar gene dagitilacak tabii. Matbaa ile
anlasilarak ozel bir seri uretim ile degil bildigimiz fotokopi ile
yapiliyor. Gidiliyor bir fotokopiciye, su kadar bastiracagiz, kaca
basarsiniz vs vs.

Yani siz de adresini verdigim PDF dosyasinin ciktisini alip siyah-beyaz
cogaltabilirsiniz.

OK> Evet Akademik Bilisim 2004 KTU yapilacak haberimiz var.
OK> Oradaki senliklere katilma olayini dusunduk fakat bunu uygulayamadik.
O zaman bu kez de Trabzon'da gorusuruz umarim :-)

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694