[etkinlik-cg] Re: paralel linux ve ozgur yazilim senlikleri

---------

From: Olgun Karademirci (okdemirci@gmx.net)
Date: Thu 24 Apr 2003 - 21:04:22 EDT

Doruk Fisek wrote:

> [...]
>Genelde hemen her yerde tek bir (arkali onlu) A4 brosurumuz var onu
>kullaniyoruz.
>
>http://seminer.linux.org.tr/dosyalar/lkd-brosur.pdf adresinden
>alabilirsiniz.
>
>Sponsor materyalleri sanirim senlik gunu senlik mekanina direk olarak
>gelecekler, o nedenle onden gondermemiz mumkun degil.

>cok guzel olur.

>size sehir disindan konusmaci gondermemiz oldukca zor cunku herkes II.Linux
>ve Ozgur Yazilim Senligi'nde olacak, bolerek yollamamiz mumkun degil.
>
>bunun disinda nasil bir yardimimiz olabilir?

En azindan gecen yilki dagitilan LKD yi tanitici kagitlardan basilacaksa
veya buna benzer calismalar varsa bizde onlari
buradakilere dagitiriz diye dusunmustum,
Bunun disinda yapacagimiz bu calismanin boyle bir tepki alacagini
dusunmemistim,
eger sakincasi yoksa biz bu etkinligi yapmayi planliyoruz, ve nasil
yapacagimizi umarim anlatabilmisimdir.

> [...]
>Istanbul-Trabzon arasi o kadar uzun bir mesafe degil. Ustelik biz de iade-i
>ziyarete gelecegiz sanirim Subat'ta :-). Akademik Bilisim 2004
>universitenizde yapilacak. Her zaman oldugu gibi tum konferans boyunca
>linux seminerleri olacak.
>
>Istanbul disindan universitelerden toplu halde gelecek ogrenciler icin
>yurtlarda ucuz konaklama icin arkadaslar gorusmeler yapiyor. Toplu halde
>gelmeyi planlayan arkadaslar birer kontak e-posta adresi birakabilirlerse,
>konaklama ayarlandigi anda sizinle baglantiya gecilebilir.

Evet Akademik Bilisim 2004 KTU yapilacak haberimiz var.
Oradaki senliklere katilma olayini dusunduk fakat bunu uygulayamadik.

gorusmek uzere...