[etkinlik-cg] Re: paralel linux ve ozgur yazilim senlikleri

---------

From: Olgun Karademirci (okdemirci@gmx.net)
Date: Fri 25 Apr 2003 - 01:57:59 EDT

Doruk Fisek wrote:

>Merhaba,

merhaba,

>Bunu bir "tepki" olarak algilamayin lutfen.
>
>Birkac farkli yerde ayni anda senlik yapma fikri daha once cokca
>tartisildigi ve ileriki tarihlere ertelendigi icin boyle "hazir" geldi
>insanlarin cevaplari.

Anladigim kadari ile oradan bizim buradaki durum tam anlasilamiyor.
trabzon - istanbul arasi 20 saatten fazla ve bir kisi icin oraya gelip
gitmek 150 ile 200 milyon arasi tutuyor.
zaman ve maddi imkansizliklar yuzunden oradaki etkinliklere katilamiyoruz.
eger katilabilecek durumda olsak emin olun oraya ilk gelenlerden biri de
biz oluruzki gecen yilki senlikler oyle olmustu.
(biz eczacilik fakultesine geldigimizde hic kimse yoktu. otobus erken
geldigi icin bayagi erken saatlerde kampusteydik :) )

simdi burada iki tur gurup var.
birincisi yukarida saydigim niteliklerde olan, etkinliklere katilamadigi
icin "tuh be" diyen gurup,
ikincisi ise LKD nin bile ne oldugunu bilmeyen, boyle bir etkinlikten
haberi bile olmayan gurup.

iste biz "tuh be" diyen gurup olarak burada da boyle bir etkinlik
yaparak yerel de olsa etkinliklerin tadina varmak, diger gurup icinde
elimizden geldigince bilgi vererek Linux un ve Ozgur Yazilimin ne
oldugunu anlatmak istiyoruz.

tabiiki biz oradaki etkinlikler gibi genis capli bir seyler yapamayiz,
bu isle ilgilenenlerin sayisi az, seminer verebilecek kisi sayisi az .vs.
ki zaten boyle bir seyde amaclamiyoruz.

ama en azindan Linux un ne oldugunu , bilgisayarlarina nasil
kurabileceklerini , sorunlari oldugunda nasil yardim alacaklarini, LKD
nin ne oldugunu vs. gibi temel konulari verebilecegimizi dusunuyoruz.

yani oradan anlasildigi gibi, burada genel senliklere alternatif bir
etkinlik yapip boluculuk yapmak gibi bir durum yok.

bu tur Yerel Linux ve Ozgur Yazilim konusmalarinin burada gectigini
bilmiyordum
ama genede neyin ne oldugunu bilmeden, sormadan boyle bir tepki gelmesi
bizi sasirtti.

ve bence genel senliklere katilamayan guruplarin bu sekilde her bolgede
bu tur etkinlikler yapmasi cok daha faydali olur.

>Gecen seneki tanitici kagitlar gene dagitilacak tabii. Matbaa ile
>anlasilarak ozel bir seri uretim ile degil bildigimiz fotokopi ile
>yapiliyor. Gidiliyor bir fotokopiciye, su kadar bastiracagiz, kaca
>basarsiniz vs vs.
>
>Yani siz de adresini verdigim PDF dosyasinin ciktisini alip siyah-beyaz
>cogaltabilirsiniz.

eger durum anlasildiysa bu etkinligi LKD desteginde yapmak istiyoruz.
burada boyle duyurmak istiyoruz. sizinde bize destek oldugunuzu
belirtmeniz bizim icin yeterli.

>O zaman bu kez de Trabzon'da gorusuruz umarim :-)

seneye biz ( bu etkinliklerle ugrasan gurup) buyuk ihtimalle burada
olmayacagiz.
ancak eger bu yil bu etkinlikleri duzenlemeyi basarirsak seneye
gorusebileceginiz insan sayisinin artmasini da basarmis olacagiz. ;)

iyi calismalar
KTU Bilgisayar Toplulugu ad?na (http://cclub.ktu.edu.tr)