[etkinlik-cg] Re: paralel linux ve ozgur yazilim senlikleri

---------

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Thu 24 Apr 2003 - 10:38:21 EDT

Merhaba,

Thu, 24 Apr 2003 17:03:08 -0700 tarihinde Olgun Karademirci
<okdemirci@gmx.net> soyle yazdi:

OK> Onceki maillerde KTU de bir "Yerel Linux ve Ozgur Yazilim Senligi"
OK> yapmayi planladigimizi yazmistim, acaba genel senliklerde
OK> kullanilacak materyallerden(linux konusunda tanitici bilgiler, Sponsor
OK> larin materyalleri vs.) bize belli sayida gondermeniz mumkun mu ?
OK> Burada imkanlarimiz kisitli.
Genelde hemen her yerde tek bir (arkali onlu) A4 brosurumuz var onu
kullaniyoruz.

http://seminer.linux.org.tr/dosyalar/lkd-brosur.pdf adresinden
alabilirsiniz.

Sponsor materyalleri sanirim senlik gunu senlik mekanina direk olarak
gelecekler, o nedenle onden gondermemiz mumkun degil.

OK> cesitli dagitimlari CD lere basip dagitmayi planliyoruz,
cok guzel olur.

OK> ayni tarihlerde bizde seminerler ve tartisma ortamlari hazirlamayi
OK> dusunuyoruz.
OK> Sizinde yardimlariniz olursa seviniriz.
size sehir disindan konusmaci gondermemiz oldukca zor cunku herkes II.Linux
ve Ozgur Yazilim Senligi'nde olacak, bolerek yollamamiz mumkun degil.

bunun disinda nasil bir yardimimiz olabilir?

OK> Bu uygulama ile ilerde genel Linux Senliklerine paralel olarak bir cok
OK> bolgede Yerel Linux Senliklerinin duzenlenmesine on ayak
OK> olabiliriz.
Elbette.

Yalniz Devrim Gunduz'un yazdiklarinda da gerceklik payi var. Henuz gucumuzu
bolerek cogalacak kadar guclu degiliz.

Eger imkaniniz varsa, Istanbul'daki senlige katilmaya calisin.
Istanbul-Trabzon arasi o kadar uzun bir mesafe degil. Ustelik biz de iade-i
ziyarete gelecegiz sanirim Subat'ta :-). Akademik Bilisim 2004
universitenizde yapilacak. Her zaman oldugu gibi tum konferans boyunca
linux seminerleri olacak.

Istanbul disindan universitelerden toplu halde gelecek ogrenciler icin
yurtlarda ucuz konaklama icin arkadaslar gorusmeler yapiyor. Toplu halde
gelmeyi planlayan arkadaslar birer kontak e-posta adresi birakabilirlerse,
konaklama ayarlandigi anda sizinle baglantiya gecilebilir.

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694