[etkinlik-cg] Re: paralel linux ve ozgur yazilim senlikleri

---------

From: Olgun Karademirci (okdemirci@gmx.net)
Date: Thu 24 Apr 2003 - 20:47:38 EDT

Bir yanlis anlasilma var galiba,
biz bu calismayi kendi aramizda yapmayi planliyoruz,
yoksa tabiiki sizin dusundugunuz gibi calisma ekibini bölüp bir kismini
buraya istemiyoruz.
Tarihleri ayni yapmaya calismamizin amacida, şenliklere gelemesek de
buradan destek oldugumuzu gostermek icindir.
Linux konusunda burada bir talep var ve kendi capimizda
(http://cclub.ktu.edu.tr) buradakileri bilgilendirmek turkiyedeki linux
calismalari hakkinda bilgi vermek, ve onlari linux le tanistirmayi
dusunduk. (ornegin buradaki bir cogu LKD nin varligini bile bilmiyor.)
Ayrica bu guruba attigim ilk mailde webcast gibi bir calisma varmi diye
sormustum, ki bunun amaci da burada yapacagimiz etkinliklerde
ogrencilere toplu halde seminerleri izletmekdi.
Buradakilerde orada yapilan calismalardan haberdar olsa, neyin nasil
dondugunu gorse fena mi?

iyi calismalar...