[Edergi-cg] grafik olayi

From: Boke Yuzgen (yuzgen@yahoo.com)
Date: Fri 14 Jan 2005 - 14:42:39 EET

arkadaslar,

katilimci olmasam da, mail'leri okuyorum. benim
bu gruptan hissettigim; katilimcilardan sadece
emek vermelerinin istenmesi... gonullu olarak
katildiginiz bir olusumda kollektivitizm
beklersiniz. demem o ki; ben boyle bir olusumda
daha once gorev aldim:

katilmam icin once projeden emin olmam gerekiyor.
icerigin hazir oldugunu okudum. indirip goz
atabilecegim bir ftp adresi vs. var mi? karar
mekanizmasinda yer alamadigimiz icin, en azindan
icerige goz atip karar veymeye hakkimiz vardir
sanirim. birkacinizin ismini zaten cok iyi
biliyorum, ama hicbirinizi gercek anlamda
tanimiyorum.

open source'u sonuna kadar destekliyorum.
sourceforge'da birkac projede gorev aldim.
kullandigim programlar linux'te calismaya
basladigi gun, window$'u tekrar yuklememek uzere
atacagim. proje gercekten open source felsefesine
hizmet edecekse varim.

sektorden arkadaslarin magazin sayfasi vb.
sayfalar hala var mi? ben profesyonel
reklamciyim. kimsenin bedava reklamini yapmam.

lutfen tartismayi birakin. zor kisim atlatilmis.
icerik hazir diyorsunuz. tum yazarlara tesekkur
ederim. hepsi sabirsizlikla yazilarini dergide
gormek istiyorlar. eminim bu dergide emegi olan
herkes de yilginliga kapilmaya baslamistir.
kimsenin hevesini kirmamaya ozen gosterelim.,
biribirimizi kirmayalim.

lutfen icerige ulasmami saglayin. boylece isim
calismasi, logo, dergi mizanpaji, dilerseniz
dergiye grafikle ilgili bolum(ler) hazirlanmasi
konularinda elimden geleni yapmaya
baslayabilirim.

haber konusu: tek kisiye agir gelebilir.
hepimizin ortak katkisi olursa bence iyi olur.

herkese iyi calismalar,

Böke Yüzgen