Re: [Edergi-cg] grafik olayi

From: Erhan Ekici (erhan@uzem.itu.edu.tr)
Date: Mon 17 Jan 2005 - 16:51:47 EET

Merhabalar...

Quoting Boke Yuzgen <yuzgen@yahoo.com>:

> katilmam icin once projeden emin olmam gerekiyor.
> icerigin hazir oldugunu okudum. indirip goz
> atabilecegim bir ftp adresi vs. var mi? karar
> mekanizmasinda yer alamadigimiz icin, en azindan
> icerige goz atip karar veymeye hakkimiz vardir
> sanirim. birkacinizin ismini zaten cok iyi
> biliyorum, ama hicbirinizi gercek anlamda
> tanimiyorum.

Icerigi goz atabileceginiz ftp bilgilerini ozelden yolluyorum.
eksik kisimlar var..Onlari da tamamlamaya calisiyoruz.
Yorumlarinizi ve katkisinizi bekliyorum.

> sektorden arkadaslarin magazin sayfasi vb.
> sayfalar hala var mi? ben profesyonel
> reklamciyim. kimsenin bedava reklamini yapmam.

Linus Torvalds sektorden arkadassa evet var. Ama magazin olarak degil sadece
biraz sosyal hayatindan bahsettim.

> lutfen icerige ulasmami saglayin. boylece isim
> calismasi, logo, dergi mizanpaji, dilerseniz
> dergiye grafikle ilgili bolum(ler) hazirlanmasi
> konularinda elimden geleni yapmaya
> baslayabilirim.

Haber bbolumu dedik dedik.. Kimseden ses seda cikmadi..eksik tek bolumumuz
katki verecek kimselker yok mu yahu? Kimse ingternet haber okumazmi, yyurtdisi
sitelere bakmaz mi?

yapmayin arkadaslar zor bir yardim istemiyoruz. Bir el uzatin bitirelim su isi.