Re: [Edergi-cg] Hayal Kirikliklari

From: talat uyarer (uyarertalat@hotmail.com)
Date: Thu 13 Jan 2005 - 15:06:45 EET

Benim bu gruplar arasında acemi olmam ve bir aya yakın suredir maillistte
mail dusmemesi projenin durması durumunu ben bitti olarak algıladım eger
attigim Hayal kiriklikları oalrak adlandırdıgım mailimimde emege
saygisizlik yaptigimi dusndugum icin herkesten ozur diliyorum.... O zaman
projemizin canlı kalabilmesi icin hic olmasa elimizdeki yazılarla bir ilk
yayın cıkara bilirmiyiz bu yayında her turlu sıkıntıda yardımcı
olabilirim yeterki gorev verilsin ... Ne dersiniz Kaldığımız yerden
baslıyalım mı ?