Re: [Edergi-cg] Hayal Kirikliklari

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Wed 12 Jan 2005 - 22:56:26 EET

Merhaba,

Wed, 12 Jan 2005 20:30:06 +0000 tarihinde "talat uyarer"
<uyarertalat@hotmail.com> soyle yazdi:

TU> Lkd E-dergi projesini ilk duydugumda mutluluktan ucacak gibi olmustum
TU> cunku lşinuxu bilen bilmiyen herkesin okuyacagı bir derigye sahip
TU> olacaktık turkiye olarak ve harıl harıl calısmalara basladim kendi
TU> adima verilen seyleri yerine getirmye calıstim ve grup olarak ocakta
TU> cikarilacagi duyurldu ama suan ocak 13 bir aktivite filan yok bu dmeek
TU> ki bu proje oldu. Linux camiasinin basi sag olsun genis kitlilere
TU> linuxun genis kitlelere ulasmasi saglayacak bir cephe baslamadan
TU> kapandi ...... :(
Ben bu olumsuz yaklasimi anlamiyorum.

Bu dernekte hic kimse emir eri degil, hic kimse tam zamanli bir isle
calismiyor, tepeden tirnaga herkes ama -herkes- gonullu bir calisma
yapiyor.

Calismalar aksayabilir, umulan zaman ayrilamayabilir. Bir donem cok zaman
ayirabilen bir insan, bir sonraki donemde az zaman ayirabilir. Tersi de
gecerli.

Oturup aglamak yerine; inatla, bikmadan lokomotif rolu gormeye calismak ve
diger gonulluleri de motive etmeye calismak bu kadar mi zor?

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694