[Edergi-cg] Hayal Kirikliklari

From: talat uyarer (uyarertalat@hotmail.com)
Date: Wed 12 Jan 2005 - 22:30:06 EET

Lkd E-dergi projesini ilk duydugumda mutluluktan ucacak gibi olmustum cunku
lşinuxu bilen bilmiyen herkesin okuyacagı bir derigye sahip olacaktık
turkiye olarak ve harıl harıl calısmalara basladim kendi adima verilen
seyleri yerine getirmye calıstim ve grup olarak ocakta cikarilacagi duyurldu
ama suan ocak 13 bir aktivite filan yok bu dmeek ki bu proje oldu. Linux
camiasinin basi sag olsun genis kitlilere linuxun genis kitlelere ulasmasi
saglayacak bir cephe baslamadan kapandi ...... :(