Re: [Edergi-cg] Penguence PDF beta meta

From: Erhan Ekici (erhan@uzem.itu.edu.tr)
Date: Sun 06 Feb 2005 - 02:21:37 EET

Merhabalar...

Quoting erkan <erkan@linux-sevenler.org>:

> Super bir emek.
> Gercekten hos olmus.
> Emegi gecen herkese cok cok tesekkurler.
>

> Duzeltilmesini istedigim ufak bir nokta var ama:
>
> Sayfa 17:
> Türkce ceviri gruplari bulunan belli basli projeler, Gnome Masaüstü[2]
> KDE Masaüstü[3], GNU Ceviri Projesi[4], Open Office.org[5], Mozilla
> Projesi[6] dir.
>
> Cümlenin gelisinden Turkce ceviri gruplarindan bahsedildigini
> varsayiyorum. Sanirim burda ki 6. baglantida da söz konusu olan da
> Mozilla Türkiye. Biz ismimizi Mozilla Turkiye olarak koymustuk. Orda da
> [...]

"Türkce ceviri gruplari bulunan belli basli projeler" ifadesi yurtici veya disi
bir projeden TR ceviri grubu olanlar. Yani Gnome Turkiye demiyoruz orada
Gnome projesinin TR ceviri grubu var diyoruz.
Duzeltilecek bir nokta yok sanirim:)

> Ayrica baglantilarda gene hata var. Mozilla Türkiye'nin *eski* resmi
> adresi http://mozilla.linux-sevenler.org ve *yeni* adresi ise
> http://www.mozilla.org.tr seklindedir.

hem edergi sitesinde hem de PDF halinde zaten baglantilar bolumunde
www.mozilla.org.tr olarak geciyor.