Re: [Edergi-cg] Penguence PDF beta meta

From: erkan (erkan@linux-sevenler.org)
Date: Thu 03 Feb 2005 - 21:02:12 EET

Selam,,,

Erhan Ekici wrote:

>Merhabalar...
>
>Penguence nin pdf versiyonu ornegi asagidaki baglantida (deneme hali 19 Sayfa).
>Tam hali pazartesi hazir olacak.(40-50) sayfa
>
>http://edergi.linux.org.tr/penguence-pr1.pdf
>

>Gorus,elestiri ve oneri?

Super bir emek.
Gercekten hos olmus.
Emegi gecen herkese cok cok tesekkurler.

Duzeltilmesini istedigim ufak bir nokta var ama:

Sayfa 17:
Türkce ceviri gruplari bulunan belli basli projeler, Gnome Masaüstü[2]
KDE Masaüstü[3], GNU Ceviri Projesi[4], Open Office.org[5], Mozilla
Projesi[6] dir.

Cümlenin gelisinden Turkce ceviri gruplarindan bahsedildigini
varsayiyorum. Sanirim burda ki 6. baglantida da söz konusu olan da
Mozilla Türkiye. Biz ismimizi Mozilla Turkiye olarak koymustuk. Orda da
öyle yazarsaniz cok sevinirim.

Ayrica baglantilarda gene hata var. Mozilla Türkiye'nin *eski* resmi
adresi http://mozilla.linux-sevenler.org ve *yeni* adresi ise
http://www.mozilla.org.tr seklindedir.

Yetkili kisiye su siralar ulasamadigim icin, Mozilla.org sayfalarinda
hala eski sitenin adresini gosteriyor. Umarim yakin bir zamanda IRC de
felan yakalarim ve live olarak duzelttiririm.

Tekrar tesekkürler.

erkaN