Re: [Edergi-cg] 1. Sayi ve birkac duzeltme...

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Mon 07 Feb 2005 - 12:19:56 EET

> [...]
> Objektif olmadigimizda dogrudur. Sunu unutmamak gerekir ki bu dergi hepimizin
> dergisi yani icinde neler olacagini bu liste belirliyor. Ben Debian'ciyim
> debian oldu. Sen A dagitimini seversin bir yazi hazirlarsin o da olur. Yani
> icerige yon verme hakki bu listeye verilmisse bu hakkin kullanilmasi lazim.
>
> Yani begenmedigimiz "torpil" yapildigini dusundugumuz bir durum varsa, bazi
> bolumler tarafli veya eksik anlatilmissa eksigi gidermek, tarafliligi gidermek
> de sanirim sizlere (bizlere, hepimize) duser.
tartismlari tam izleyemedim. ama bu mesajda gorebildiigim kadariyla
bir kac sey soylemek isterim.

dagitimlar arasi tarafsiz olmak zorundayiz. Bu her dagitima, esit
firsat vermek anlamind alinmali. Dergide baska dagitimlari
\karalamak\ anlamlki degil.
isteyen sevdigi bir dagilimi, abartiya kacmadan suzgunce
anlatabilir. ozellikleri, n,iye boyle bir yola gidilmis, tarihsel
vs nedenler. Arada dagitimlari kiyaslamak, ekik ve fazlaliklarinş
da belirtmek de cok dogal. Buyrun, herkes bildiig dagilimi,
hikayesi ile, ozellikleri ile, guclu ve zayif taraflariyla anlatsin.
Bilgi yogun, bilgiye dayali her yoruma destek olmaliyiz.

Bunlarda benim 2 kurusluk goruslerim!

sevgiler
Mustafa Akgul