Re: [Edergi-cg] Dergi isleyisi

From: Erhan Ekici (erhan@uzem.itu.edu.tr)
Date: Wed 08 Dec 2004 - 14:39:02 EET

Merhabalar...

Quoting Bülent Bolat <bbolat@yildiz.edu.tr>:

> tashih işini üstlenebilirim. imla bilgim mükemmel olmasa da yeterince
> iyidir. bunun dışında elektronik müzikle ilgilenenlere yararlı olacağını
> düşündüğüm bir yazı dizisi hazırlamayı planlıyorum. derginin içeriği ile
> ne kadar örtüşür bilmiyorum, öncelikle fikirlerinizi almak istedim.
> dizinin ilk bölümünde sayısal ses efektlerinin nasıl üretileceğini
> anlatmayı planladım. blok şema ve gerektiğinde c kodları ile birlikte.
> daha sonra çeşitli ses analiz ve sentez yöntemlerini de anlatabilirim.
> ileride gerek duyulursa temel elektronik/lojik devre dizileri de
> [...]

oncelikle eger imla kismini alabilirseniz size eldeki yazilari birer
birer gondermeye baslayayim. Uygun mudur?

Ikincisi yazi konusu farkli bir alan ve gayet ilgi cekici.
Boyle bir yazinin ilk bolumunu en erken ne zaman iletebilirsiniz
veya 2. sayiya mi birakalim? benim tercihim yetisirse en erken zamanda
iletmeniz. Mumkun mudur?