Re: [Edergi-cg] Dergi isleyisi

From: Bülent Bolat (bbolat@yildiz.edu.tr)
Date: Wed 08 Dec 2004 - 11:38:00 EET

Selamlar,

tashih işini üstlenebilirim. imla bilgim mükemmel olmasa da yeterince
iyidir. bunun dışında elektronik müzikle ilgilenenlere yararlı olacağını
düşündüğüm bir yazı dizisi hazırlamayı planlıyorum. derginin içeriği ile
ne kadar örtüşür bilmiyorum, öncelikle fikirlerinizi almak istedim.
dizinin ilk bölümünde sayısal ses efektlerinin nasıl üretileceğini
anlatmayı planladım. blok şema ve gerektiğinde c kodları ile birlikte.
daha sonra çeşitli ses analiz ve sentez yöntemlerini de anlatabilirim.
ileride gerek duyulursa temel elektronik/lojik devre dizileri de
yapılabilir mi diye aklımın bir köşesinde soru işaretleri de duruyor. ne
dersiniz?

B.