Re: [Edergi-cg] Dergi isleyisi

From: Bülent Bolat (bbolat@yildiz.edu.tr)
Date: Wed 08 Dec 2004 - 11:57:02 EET

Selam,

>oncelikle eger imla kismini alabilirseniz size eldeki yazilari birerbirer gondermeye baslayayim. Uygun mudur?

uygundur. günlük işleyebileceğim sayfa sayısı 4 ile 20 arasında
değişebilir ama garantisi yok.

>Ikincisi yazi konusu farkli bir alan ve gayet ilgi cekici.
>Boyle bir yazinin ilk bolumunu en erken ne zaman iletebilirsiniz
>veya 2. sayiya mi birakalim? benim tercihim yetisirse en erken zamanda
>iletmeniz. Mumkun mudur?

mümkünse 2. sayıya kalsın derim. diziyi yayına sokmadna önce en az 2-3
bölümün hazır olmasını isterim, zira iş yüküm nonlineer değişiyor. ne
zaman ne kadar işim olacağı belli olmuyor ne yazık ki. o yüzden sağlıklı
bir iş planı yapamıyorum. yine de yarından itibaren çalışmaya başlarım
dizi için.

kolay gelsin.

B.