[dernek] Re: Cebit Eurasia 2004

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Fri 03 Sep 2004 - 22:36:12 EEST

Cebit'i taze gezmis biri olarak bir kac kelime etmek istiyorum.

Bence LKD'nin fuara katilmasi biraz zorunluluktan. Ornegin
gelecek a.s. vb. linux temelli is yapan daha fazla firma fuara
katilmis olsaydi belki LKD gerek gormezdi, bir kac kurumsal
seminerle gorevini yerine getirmis olurdu. Kimbilir

Herseye ragmen, LKD bu fuarda uzerine duseni yapmis,
orada boy gostermis, gostermektedir (ben izmire dondum
ama fuar devam ediyor daha)

Bol miktarda MSCE, Cisco vs sertifikasyonu veren egitim firmasi
vardi. Sanirim portakal isminde bir firma vardi linux ile ilgili
ama kendileri orada yoktu.

linux kokenli sanirim 2 ya da 3 stand vardi, bir tek Anka isim
olarak aklima geliyor. Brosurleri tasnif edince gerisini yazarim.

Standaki arkadaslara kolay gelsin. Projeksiyon makinalari, dev
plazma monitorleri, cay kahve kurupasta ikramlari, mini etekli
sus bebekleri olmamasina ragmen dinamik bir tempoda gerekli
kalabaliga hitap ediyorlardi onlerinden her gectigimde.
LKD'nin koridoruna girdigimde epey bir kalabalik vardi.
Ayni kalabalik hizli sistem standinda nfs underground yarismasi
yapilirken sanirim yoktu... (Burada standlarin buyukluklerini de
oranlayiniz) Bu da ilginin artik yavas yavas linuxa kaydigini
gosteriyor.

Saygilar.
Umut Demirhan.