[dernek] Re: E-posta listelerinin yeniden yapilandirilmasi hakkinda

From: A. Murat Eren (meren@comu.edu.tr)
Date: Fri 03 Sep 2004 - 19:40:32 EEST

 Merhabalar,

On Friday 03 September 2004 17:31, Doruk Fisek wrote:
> *Teknik* bir yaptirimimiz olamiyor iste. Bunu bu sekilde kabullenmemiz ve
> yasamayi ogrenmemiz gerekiyor.
>
> Vuramayacagimiz bir sopayi hazirlamak ve gostermek anlamsizin otesinde
> zararli.

 Katiliyorum, kullanmayacagiz fakat nukleer baslikli fuzelerimiz de olsun
demeye benziyor bence bu.. Hic olmamasi daha iyi olabilir.

 Fakat bir yandan da gerekli gordugu taktirde bir uyenin yonetim kurulu ya da
uyelerin oylamasina sunmak uzere, bir X kisisinin listelerden atilmasi /
uyelikten cikarilmasi ile ilgili bir onerge / sikayet ile gidebilmesinin de
yolu acik ve asikar olmali diye dusunuyorum.. Gene sinirlendim.

 Neyse son yazdigim paragraf hukumsuzdur.

 Selamlar.

--

- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - A. Murat Eren meren@uludag.org.tr, meren@comu.edu.tr http://cekirdek.uludag.org.tr/~meren/ 0x88FD9FC7, 910A FCB3 2AAB 4CA5 E4D9 EFFA 6555 A33A 88FD 9FC7 - -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

-- free software is a matter of liberty, not price. to understand the concept, you should think of "free speech", not "free beer". -