[dernek] Re: =?ISO-8859-1?Q?=D3FISO-8859-9=3FQ=3FE-posta=5F? =?ISO-8859-1?Q?listelerinin=5Fyeniden=5Fyap? ôFISO-8859-1?Q?ılandırılmas?ÓFISO-8??FISO-8859-1?Q?859-9?Q?ı_hakkında??

From: Baris Ozyurt (baris@tuxworkshop.com)
Date: Fri 03 Sep 2004 - 08:23:57 EEST

Merhaba,

Önerilerinin birisi disinda son derece uygulanabilir oldugunun
düsünüyorum.

Listelerin yönetiminin bir liste yöneticisine devri konusu uzun uzun
tartisilirken ortaya cikan ortak sonuc; listelerin bir liste agabeyine
ihtiyaci olduguydu. Yanlis yere soru soranlara, yanlis sorulari
soranlara, yanlis üslupla soranlara 'bak güzel kardesim, sorunu böyle
sorarsan yanit alabilirsin, buralara sorarsan yanit alabilirsin; hatta
sormadan önce arastirma yapmalisin' diyecek bir agabey.

Önerdigin liste yönetiminde bulunan cezalandirma ve yaptirim yöntemle
ri
bana kalirsa bu görüsle taban tabana celisiyor.

Senin gibi topluluk icinde var olma ve toplulukla calisma tecrübesi
yüksek bir liste yöneticisinin bu pozitif yönlendirmeyi gayet basaril
yapacagina da eminim.

Ceza ve yaptirim uygulamasi bana uygun bir yönetim bicimi gibi gelmiyor.
Diger bütün önrilerine katiliyor ve destekliyorum; sadece buna, ve
kesinlikle katilmiyorum.

Sevgiler,

Baris Ozyurt