Re: [Dernek] ziraat bankasi ve microsoft-oracle

From: Enver ALTIN (ealtin@parkyeri.com)
Date: Fri 22 Oct 2004 - 14:40:29 EEST

Merhaba,

On Fri, 2004-10-22 at 12:15 +0300, Bora Güngören wrote:
> Bizim şirket Linux eğitimi veriyor. Koca holdingin bilgi işleminde
> Linux bilen adam mı yok? Var elbette, ama insan kaynakları bölümü
> organize ediyor eğitimi ve onlar bilmiyor bunu. Sonra da firma
> arıyorlar. Bize denk gelebilirler yada başka firmaya. Kimin iyi kimin
> kötü olduğunu ayıramıyorlar. Sonuçta en ucuza veriliyor iş. :-)

Doğru olan bu değil, ama böyle yapıldığı doğru. Sanırım bu paragrafla
bir önceki e-posta içerisinde yazdıklarımı doğrulamış oluyorsunuz.

> Bilgi çağında, bilgi ürünleri söz konusu olunca bunlar doğal şeyler.
> İş gerçeklerimiz olmuşlar. Kabulleneceğiz. Zaman zaman cahil ukalalığı
> ile karşılaşacağız, zaman zaman müşterinin bir üst düzey yöneticisinin
> bizden katlarla deneyimli olduğunu görüp şaşıracağız, ama işimizi
> yapacağız.

Ziraat Bankası gibi dev bir kuruluşun her ne sebeple olursa olsun
bilgisayar ağının bu kadar uzun bir süre kullanılamaz halde kalmasına
nasıl oluyor da "olur öyle, boşver" diyebiliyorsunuz, gerçekten
anlayamıyorum. Kim tazmin edecek bu zaman kaybının sonuçlarını sizce?

İşimizi yapacağımıza şüphe yok, ama işini daha iyi yapabilmek için daha
fazla düşünenlerden olmanın da kötü bir yanı yok.

--
Enver ALTIN                   |        http://skyblue.gen.tr/
Software developer @ Parkyeri |      http://www.parkyeri.com/