Re: [Dernek] kamuda odenen lisans ucretleri

From: healov (hardheart@gmail.com)
Date: Thu 21 Oct 2004 - 12:57:29 EEST

Bedava maldan korkarım ben kardesim!diyen mudurlerin yonettiği
kurumlarda çalışıyoruz. Ustelik bunu diyen 8 yıl lisans eğitimi
aldığını iddia eden birisi. Kendi bilgisayarımda bir problem olunca 2
ayda bir format atıyorum:) kendine geliyor kardesim ne ugrasıyım beles
işletim sistemleriyle diyor bu zat. Yani insanların zihinleri zaten
cöpe gitmis parası gitse cok mu yani? Once bizim ne kadarımızın
kafalrının yurt dışına bağımlı oldugunu tespit edelim. Sonra gerisi
çorap sokugu gibi gelir bence.

Paylaşmak güzeldir.