RE: [Dernek] kamuda odenen lisans ucretleri

From: Serkan Düzgün (sduzgun@meb.gov.tr)
Date: Fri 22 Oct 2004 - 08:44:11 EEST

Meb hakkında bu kadar kötümser olmayın burada iyi işler yapmaya çalışan
insanlarda var. Bende dernek üyesiyim ve dernekten birkaç arkadaşla
bakanlıkta Linux ile ilgili bazı faaliyetler yaptık. İyi adımlarda
attık. Ancak benim de bir şikayetim olacak burada bize yardım eden
arkadaşlarımız olduğu gibi eleştiri yapıp icraat yapmayan
arkadaşlarımızda var. Öncelikle Mustafa Akgül hocama Erdinç Köroğlu'na
ve Özer Tayiz'e teşekkür ederim. Bize çok yardımcı oldular. Eğer
bakanlıkta Linux ile ilgili ciddi anlamda çalışmalar yapmaya niyeti olan
varsa benimle irtibat kurabilir. Ben elimden gelen bütün yardımı
sağlayabilirim. Son bir hatırlatma olarakda şunu söylemek istiyorum.
Bakanlıklarda Linux ile ilgili bir tavsiye sunmak isterseniz ciddi
hazırlanmış bir dosya ile gidin yoksa kimse sizi dikkate almaz. Eğer bu
konuda çalışma yapmak isteyen olursa yine benimle iletişim kurabilir.

Serkan Düzgün
MEB Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı
Bilgi-İşlem Sistemleri ve Arşiv Şubesi
sduzgun@ttkb.meb.gov.tr