RE: [Dernek] Acik kaynak kodu tartismasi

From: Umit Bozkir (bozkiru@bunalmis.com)
Date: Mon 18 Oct 2004 - 16:42:00 EEST

 Selamlar,
Pzt, 2004-10-18 tarihinde 16:11 +0300 saatinde, Serhat Ayan yazdı:
> Verdiginiz kaynaklar ve dusunmedigim taraflari oldukca yararli oldu.
> Ilginize tesekkur ederim.
>
> Son olarak sunu sormak istiyorum: Turkiye'de acik kaynak kodlarinin
> tutuldugu belli bir alan var mi yoksa bizim yazilimcilarimiz da
> hotscripts.com tadinda toplu halde uygulama tutulan siteleri mi tercih
> ediyor?

 Genel olarak Turkiye'den yansilar var elbet.Hem genel yazilimlar icin
hem de Turkiye'den yazilimlar icin benim genellikle kullandiklarim :
ftp://ftp.linux.org.tr , ftp://ftp.ulak.net.tr/ ,
ftp://ftp.comu.edu.tr , ftp://ftp.enderunix.org/
http://sunsite.bilkent.edu.tr/pub/
Ararsaniz daha fazlasini bulabilirsiniz.
> Yani turk yazilimcilarin gucunu vurgulamak icin hangi alanda arastirma daha
> etkili olur?
www.google.com.tr nin yanisira listweb.bilkent.edu.tr/Linux adresinde
arsivlenen liste mesajlari gecmisten gunumuze degisimi-gelisimi gormede
yardimci olabilir.

> Saygilarimla
> Serhat Ayan

Kolay gelsin.