RE: [Dernek] Acik kaynak kodu tartismasi

From: Serhat Ayan (serhat@ayan.org)
Date: Mon 18 Oct 2004 - 16:11:27 EEST

Verdiginiz kaynaklar ve dusunmedigim taraflari oldukca yararli oldu.
Ilginize tesekkur ederim.

Son olarak sunu sormak istiyorum: Turkiye'de acik kaynak kodlarinin
tutuldugu belli bir alan var mi yoksa bizim yazilimcilarimiz da
hotscripts.com tadinda toplu halde uygulama tutulan siteleri mi tercih
ediyor?

Yani turk yazilimcilarin gucunu vurgulamak icin hangi alanda arastirma daha
etkili olur?

Saygilarimla
Serhat Ayan