[dernek] Re: genel kurul ve senligin ardindan - 3

From: Tayfun Türek (tturek@e-kolay.net)
Date: Thu 27 May 2004 - 13:33:55 EEST

Herkeze Selamlar,

daha önceki mesajımda derneğin Linux u öğrenmek istiyen her kişiye
bedava eğitim vermesini önermiştim. Ama bu demek değildirki Şirketlere
özel eğitim vererek para kazanamaz. Ben daha önce Unix Kullanıcıları
Derneğinde (TRUUG) çalıştım, yönetim kurulundada bulundum, biz dernekte
bu yöntemle Unix eğitimi almak isteyen Şirketlere (Efes Gurubu,...)
belirli bir para karşılığı eğitim vererek gelir sağlamıştık, eğitim
verecek kişiyede bu gelirin bir kısmını veriyorduk, çünkü bu kişiler
profesyonel eğitmenlerdi. Kurs bitirenlerede bitirme Sertifikası
veriyorduk, benzer uygulama LKD de yapılabilir. Bu gelirleri öğrenci ve
kişisel kullanıcıcıların eğitimini finans etmekte kullanabiliriz. Burda
şirketler eğitimi bircins dernek destekçiliği yapmak için alıyorlardı,
eminimki piyasada Linux konusuna girmek isteyen şirketler vardır.

Tayfun Türek