[dernek] Re: genel kurul ve senligin ardindan - 3

From: Tayfun Türek (tturek@e-kolay.net)
Date: Thu 27 May 2004 - 12:04:07 EEST

Burak DAYIOGLU wrote:

> Tayfun Hocam,
> Inanin mesajinizi uc kez okudum; benim mesajima yanit olarak
> yazdiginiz bu mesajda benim yazdiklarim ile *celisen* hic bir yer
> bulamadim; bir kac paragrafimi neden alintiladiginizi da bu nedenle
> anlayamadim.
>
> "Firmalari denetlemek" diye nitelendirdiginiz konuda tek onerim
> "ticaret sicil kaydi varliginin teyidi" ve birisi "yahu kardesim, bu
> firmayi envantere almissiniz; aradim ama Linux deyince hic bir sey
> anlamadilar" dedigi durumda isletilecek bir geri besleme /
> yeniden-degerlendirme mekanizmasi kurulmasiydi.

> [...]

Merhaba Burak,
sana cevap olarak yazmamıştım, sadece mesajı yollamak için en son gelen
mesaj olan senin mesaja cevap yolla diyerek yeni mesaj oluşturdum,
senin mesajında çok uzun olduğu için biraz kırptım, yani aslında bir
alıntı değildi ordakiler. Ben, "genel kurul ve senligin ardindan",
konusunda şimdiye kadar tüm yazılanlara bir cevap olarak kendi
düşündüklerimi yazmıştı,. Direk olarak senin mesajına cevap değildi,
sanırım küçük bir yanlış anlama oldu :)

Tayfun Türek