[dernek] Re: genel kurul ve senligin ardindan - 3

From: Burak DAYIOGLU (burak.dayioglu@pro-g.com.tr)
Date: Thu 27 May 2004 - 11:43:34 EEST

Tayfun Türek wrote:
> mesajları sabırla izliyorum, dernek konusunda biraz fazla heyecanlanıp
> hayal gücümüzü zorladık galiba.

Tayfun Hocam,
Inanin mesajinizi uc kez okudum; benim mesajima yanit olarak yazdiginiz
bu mesajda benim yazdiklarim ile *celisen* hic bir yer bulamadim; bir
kac paragrafimi neden alintiladiginizi da bu nedenle anlayamadim.

"Firmalari denetlemek" diye nitelendirdiginiz konuda tek onerim "ticaret
sicil kaydi varliginin teyidi" ve birisi "yahu kardesim, bu firmayi
envantere almissiniz; aradim ama Linux deyince hic bir sey anlamadilar"
dedigi durumda isletilecek bir geri besleme / yeniden-degerlendirme
mekanizmasi kurulmasiydi.

Bunlari yapmadan da bir envanter olusturabilecegimizi ve
guncel/kullanisli tutabilecegimizi dusunuyorsaniz somut onerinizi
dinlemek konusunda son derece istekliyim. Degilse, sanirim bir yerde
yanlis anlastik. :)

sevgiler, selamlar.

--
Burak DAYIOGLU
Danisman, Pro-G Bilisim Guvenligi ve Arastirma Ltd.