[dernek] Re: genel kurul ve senligin ardindan - 3

From: Burak DAYIOGLU (burak.dayioglu@pro-g.com.tr)
Date: Thu 27 May 2004 - 10:12:02 EEST

Enver ALTIN wrote:
> Uzunca bir süre önce bunları düşündük[1] ve yaptık:
> http://codec.linux.org.tr/

> Yakında diğer içerikle birlikte, kod tabanı tamamladıktan sonra da
> YK'nın izniyle duyurmayı planlıyoruz.

Enver,
Ellerinize saglik, cok guzel olmus. Mekanizma olarak benim kafamdakinden
farkli isliyor ama eminim bir ortak payda bulup hepimizi tatmin edecek
hale getirebiliriz.

Benim onemsedigim kisim teknik kismi (yazilim vb.) degil ama operasyonel
konular (kayit girisinin saglanmasi, duzenli guncelleme, sponsorluk
davetlerinin hazirlanmasi, basima neredeyse-hazir belgeler uretebilme vb.).

Yazilim konusunda da siz destek olursaniz daha hizli ilerleriz. Yok eger
soylemeye calistigin "biz zaten bunu tumuyle yapiyoruz" ise ok, ona da
uyariz. Ben/biz size destek verelim. :)

sevgiler, selamlar.

--
Burak DAYIOGLU
Danisman, Pro-G Bilisim Guvenligi ve Arastirma Ltd.