[dernek] Re: genel kurul ve senligin ardindan - 3

From: Murat Gezer (murat.gezer@linuxdonanim.com)
Date: Thu 27 May 2004 - 08:30:52 EEST

On Wednesday 26 May 2004 18:12, Doruk Fisek wrote:
> Merhaba,
>
> Wed, 26 May 2004 14:38:02 +0300 tarihinde Burak DAYIOGLU
> <burak.dayioglu@pro-g.com.tr> soyle yazdi:

> Ucunda birisini bulabilir ama karsisindaki gercekten Linux cozumu ureten
> bir firma olmayabilir. Envantere kayit da ucretsiz oldugundan, her firma
> "ben de olayim" seklinde bilgisini yazdirabilir, sonra da arayanlara
> "aslinda soyle bir cozum tavsiye edeyim" seklinde alternatif yollara
> sevketmeye calisabilir.

Belki database 3 ayda bir peryodik olarak yenilenebilir. Yada en azindan
icersinde bir tane LKD uyesi calisiyor kosulu getirilebilir. Hatda ufak bir
web uzerinden sinav yapilabilir ornegin 50 tane sorunun %90 ni basaran
firmalar kayit yapabilir. Aksi takdirde ulkemizdeki Bilgisayarci
enflasyonundan dolayi bize cok sorun acabilir.Bilip bilmeyende bu listeye
dahil olabilir.

Murat Gezer