[dernek] Re: idari kurul toplantisi gundemi -- 23/05/2004

From: Özer Tayiz (info@teknobilge.com)
Date: Mon 24 May 2004 - 09:19:02 EEST

Merhabalar,

Hakkaten, ben de hangi CG'deyim, kimlerle aynı projede birlikte
çalışıyorum, bileyim de, artık aktive olayım. Mesela, bu mailları kendi
cg listesine falan atalım...

Bu hafta, marka tescili için gerekenler ile, Sivil Toplum Örgütü
desteklerini araştırıyorum. Tahminen, çarşamba-perşembe size daha net
bilgi veririm.

İyi çalışmalar,

Özer Tayiz.