[dernek] Re: marka

From: Bensan Sarper Sonal (bensansonal@linux-sevenler.org)
Date: Mon 24 May 2004 - 09:36:13 EEST

Merhaba,

Aramızda bu işlere yakın olanların olması sevindirici gerçekten.

Birileri Linux'un üzerine farklı alanda da olsa atlamış demek. Bari "Linux" markasıyla mavi renkli üretim yapmasalar :-)

Bu arada eski yedek dosyalarını karıştırdım sabahın köründe. Eski AMD vakası ile ilgili adamlara bir e-posta yollamışım. Verdikleri
cevabı da buldum. Adamlar Cebit'e kadar gidip görüşmüşler 2000 yılında "bizi satın alın" diye :-)

4 yıldır bu yedekleri bir türlü ayıklayamadım ya helal olsun bana... :-)

Saygılar
Bensan S. Sonal