[dernek] Re: marka

From: Özer Tayiz (info@teknobilge.com)
Date: Mon 24 May 2004 - 09:17:15 EEST

Merhabalar,

Maliyet ve yasal bilgiler -ve uyarı sistemin- için teşekkür ederim.

Bence de en uygun yöntem, Linux marka tescili için, Linus Torvalds'la
temas kurup, onun izni ve onayıyla bu işi yapmak.

Bu bir milyar TPE'ne verilecek para değil mi, bu çıplak maliyet, bir
marka/patent ofisine bu işi vermekten bahsetmiyoruz...

İyi çalışmalar,

Özer Tayiz.