[dernek] senlik ve genel kurul'un ardindan - 1

From: burak.dayioglu@pro-g.com.tr
Date: Tue 18 May 2004 - 08:59:47 EEST

Merhaba,
Dun sehir disinda oldugumdan firsat bulup yazamamistim. Bir kac mesajlik
bir dizi ile senligi, genel kurulu ve dernegin onumuzdeki donemde yapmasi
gerektigini dusunduklerim ile ilgili yazmayi planliyorum. Sanirim tum
yazacaklarimi 3-5 mesajda toparlayabilecegim.

Senligimizin organizasyonunda gorev alan, senlige katki veren tum
arkadaslarimiza ictenlikle tesekkur ediyorum. Bir uye olarak bu kadar
hizli buyuyen, bu kadar cok gonullusu olan ve bu kadar cok paralel
etkinligi yuruten bir dernegin uyesi olmaktan gurur duydum; senlik
calismalarina destek veremedigim icin de hayiflandim...

Gectigimiz iki yillik donem boyunca dernegimize hizmet eden (eski) Yonetim
Kurulu'muza dernegimize yaptiklari hizmetler icin ictenlikle tesekkur
ediyorum. Dernegin kurumsallasmasi konusunda gosterdikleri ozel cabayi son
derece onemsiyorum. Yine (eski) Yonetim Kurulu'muza bu denli duzenli ve
sakin bir genel kurul organizasyonu icin de ayrica tesekkur ederim.

Yeni Yonetim Kurulu'muzu kutluyor ve uyeler olarak onlari desteklemeye her
zaman hazir oldugumuzu animsatiyorum. Yonetim Kurulu'muzun cok buyuk bir
secmen destegi ile secilmis olmasi da ayrica gurur vericidir.

Yonetim Kurulu'muza aday olan, ancak secilemeyen arkadaslarimizi da medeni
cesaretleri nedeniyle tebrik ederim. Umarim bu bayrak yarisi icerisinde
kusenler, kirilanlar olmamistir; onumuzdeki donemde de hep birlikte
calismaya devam edebiliriz.

Bu mesajimi tesekkurlere ve iyi dileklere ayirdim. Gelecek mesajda
onumuzdeki senenin senligini daha basarili orgutlemeye yonelik onerilerimi
(gozlemlerim sogumadan) yazmayi planliyorum.

sevgiler, selamlar.
Burak DAYIOGLU, LKD 3 numarali uye