[dernek] Re: lts projesi

From: Tayfun Türek (tturek@e-kolay.net)
Date: Wed 12 May 2004 - 12:12:00 EEST

Serkan Düzgün wrote:

>Mesajınızı okudum bizim böyle bir düşüncemiz vardı ama teknik destek
>konusunda destek olabilecek birilerini bulamadık elimizde işe yaramayan
>mmx 166 bilgisayarlar var eğer uygunsa böyle bir proje başlatabiliriz
>hemde meb'de uygulanabilirliğini görmüş ve göstermiş oluruz.ilginize
>teşekkürler...

Merhaba,

sonunda laf yerine iş yapmaya istekli birinin çıkmış olmasına sevindim,
teşekkürler. Ben İstanbuldayım,
sanırım siz Ankaradasınız. Ben sağlanacak pc ler ile seçilecek bir okula
pc Lab kurmaya hazırım, kendi yazılım firmam olmasına ramen bu işi
tamamen amatör ruhla herhangi bir karşılık beklemeden yapacağım,
ve MEB Linux la çalışan laboratuarlar kurmaya karar verirse elimden
gelen her türlü desteğide sağlayacağım, sanırım faturalarımızdan kesilen
Eğitime Katkı Payından daha gerçekçi ve anlamlı bir katkı
olacak benim için :) Bu konuda bizle çalışmak isteyecek herkezide
katılmaya davet ediyorum.

Tayfun Türek.