[dernek] Re: Dernek is plani tartismalari

From: Görkem Çetin (gorkem@bahcesehir.edu.tr)
Date: Wed 12 May 2004 - 18:58:04 EEST

Bora wrote:

> bir mekanin satin alinmasi degil ama kiralanmasi ve muhtelif bilgisayar
> alimi, bir iki yillik maasli personel giderleri bence de AB'den yada
> Kosgeb'den alinabilir. Yeni secilen YK'nin ilk gundem maddesi olarak bunu
> ele almasini istiyorum. Bu konuda elimden gelen destegi de yapmak
> isterim.
>
> Bunun icin bir Mekan-CG acilmali. Hukukcu bir iki arkadasimizin da bu
> CG'de
> yer almasi gereklidir. Okudugumuzda mevzuata gomulecegimiz seyler
> cunku bu
> olaylarin belgeleri.

> [...]

Merhaba

AB'yi bir haftadır araştırıyorum, içinde kayboldum denilebilir. Çok
muazzam bir yapı oturtulmuş. Ama temel sorulara cevap verebilecek düzeye
geldim. KOSGEB konusunda da derneğin hemen her türlü sorusunu
yanıtlayabilirim, bilemediklerimizi de ayrıca birinci elden öğrenebiliriz.

Sosyal gelişim projelerine ön verecek bir derneğin AB fonlarından
yararlanması çok olası.

İyi çalışmalar
Görkem