[dernek] Re: is plani hakkinda bir uyari

From: Baris Metin (baris@uludag.org.tr)
Date: Wed 12 May 2004 - 12:31:20 EEST

Selamlar,

Wed, May 12, 2004 at 11:23:02AM +0300 , yusuf :

> Henüz ortaya dört başı mamur bir plan çıkmamışken bu tip endişelerin dile
> getirilmesi biraz erken. Planlar örgütler için yapılır. Örgüt amaçları
> doğrultusunda plan katılımcılarını etkiler ve onlardan etkilenir.
> Önceliğimiz henüz yapı taşları oturmamış bir planı tartışmak yerine bir kaç
> alternatif plan oluşturmak olmalı diye düşünüyorum.

Önerim (uyarım) zaten tartışmaların yönünün belirlenmesi konusunda.
Dolayısı ile listedeki tartışmaların eğilimi üzerine sunduğum
düşüncelerimin (bence) zamanıydı. LKD'nin amaçları doğrultusunda plan
hazırlamamız gerektiğini anlatmaya çalıştım.

Bazen hedeflere ulaşmak için atlanması gereken engeller (para?) amaç
haline dönüşebiliyor. Hedefi ön plana koymamızı istememin nedeni bu,
engelleri amaçlara dönüştürmemek.

Bu konuda motivasyonu kırmak istemediğimi kabul edersiniz sanırım.
Olumsuz etkim olmadığını düşünüyorum.

iyi çalışmalar,

--
Baris Metin