[dernek] Rv: Re: lts projesi

From: Bora (bora@boragungoren.com)
Date: Tue 11 May 2004 - 18:05:43 EEST

Merhaba,

Kesinlikle katiliyorum. Wi-Fi destegi sorunlari yuzunden "hala" XP var
dizustunde ama Mozilla, Open Office, Apache, MySQL filan derken ozgur
yazilim cenneti oldu bilgisayar. :-)

27.6.2004'de Norton Anti Virus aboneligim bitiyor. O tarihe kadar "goreceli"
guvendeyim. O haldeyken gunluk yedek aliyorum CD'lere. Linux masaustumde
haftalik aliniyor.

Bora.